تامین گرمایش با بخاری صنعتی

تامین گرمایش با بخاری صنعتی

پاسخ به این سوال در یک مقاله دشوار است زیرا نوع کسب و کار تأثیر زیادی بر کنترل دما و رطوبت دارد. محدوده به این بستگی دارد که آیا سیستم بخاری صنعتی اساساً برای تأمین راحتی افراد در داخل تأسیسات استفاده می شود یا اینکه برای محافظت از تجهیزات و فرآیند طراحی شده است. یک فضای صنعتی بزرگ در طول فصول سرد نسبت به یک فضای صنعتی کوچک به مقدار بسیار متفاوتی از گرمایش نیاز دارد.

در این مقاله، ما قصد داریم به محیط صنعتی نگاه کنیم. این به شما ایده ای می دهد که باید از سیستم بخاری صنعتی  خود در محیط صنعتی، و راه هایی که ما می توانیم به شما کمک کنیم، انتظار داشته باشید.

درجه حرارت

ایجاد دمای راحت برای یک محیط صنعتی می تواند مشکل باشد، زیرا اکثر مردم تحمل متفاوتی برای دماهای بالا و پایین دارند. بسته به فصول نیز نوسان دارد. ترفند با محدوده دما ایجاد یک محیط راحت با استفاده از سیستم بخاری صنعتی و کاهش هدر رفتن انرژی است. یک محدوده شروع خوب برای در نظر گرفتن دمای داخل ساختمان 21-22 درجه سانتیگراد در فصول ملایم تر (بهار و پاییز) است. در تابستان، یک محدوده خوب این است که دما را به 23 تا 26 درجه سانتیگراد افزایش دهید – اکثر مردم این کار را در هوای گرم راحت می بینند و هزینه های انرژی را کاهش می دهد. برای زمستان، به محدوده کمتری بین 20 تا 23.5 درجه سانتیگراد بروید. با رطوبت متعادل (به زیر مراجعه کنید) این دماها باید اکثر افراد در محل کار را راضی کند. با این حال، ممکن است به دلیل عواملی مانند عایق بودن، قرار گرفتن در معرض حرارت تابشی و گرمای منتشر شده توسط تجهیزات، نیاز به تنظیمات داشته باشید.

رطوبت

رطوبت اغلب به دلیل ملاحظات راحتی از بین می رود، که یک اشتباه است. رطوبت نیز عامل اصلی آسیب رساندن به تجهیزات صنعتی است. نکته کلیدی یافتن تعادل مناسب رطوبت نسبی داخلی (RH) است. اغلب، نصاب های تهویه مطبوع با تجربه کمتر سعی می کنند رطوبت بالا را حل کنند و در نهایت یک فضا را خیلی خشک می کنند. اما سیستم سیستم بخاری صنعتی با ایجاد گرمای یکنواخت در منطقه مورد نظر این مشکل را برطرف میکند. محدوده ایده آل رطوبت نسبی از 40٪ تا 60٪ است که 45٪ یکی از راحت ترین سطوح است. اگر رطوبت به زیر 30 درصد برسد یا به بالای 70 درصد برسد، تاسیسات با مشکلات جدی مواجه خواهد شد.

ما توصیه دیگری برای کنترل دما و رطوبت در ساختمان شما داریم: کار سخت را به یک سیستم گرمایش تابشی. این سیستم‌های گرمایشی می‌توانند عملیات در تأسیسات شما را به روش‌های متعدد ساده‌سازی کنند.

مزایای سیستم گرمایش تابشی

شرکت فاران تابش در استان مرکزی دارای نمایندگی فعال و متخصص می باشد ، برای خرید سیستم هیتر تابشی فاران تابش با دارا بودن نمایندگی های فعال،متخصص و گسترده آماده ارائه خدمات در زمینه فروش ونگه داری سیستم گرمایش تابشی،  در استان مرکزی وحومه می توانید به بخش نمایندگی استان مرکزی مراجعه فرمایید.

نمایندگی استان مرکزی