مزایای بخاری تابشی

مزایای بخاری تابشی

بخاری صنعتی،کنترل محیطی در داخل یک مرکز صنعتی برای فرآیند و حفاظت از تجهیزات و محصولات حیاتی است. اما تأسیسات صنعتی چالش‌های متعددی را در مورد کنترل دقیق محیطی، به‌ویژه توزیع گرما مطرح می‌کنند. سیستم های گرمایش هوای اجباری (کوره ها، واحدهای پشت بام) اغلب نمی توانند این کار را انجام دهند. سیستم های بخاری صنعتی اغلب پاسخگو هستند و تعدادی از مزایای صنعتی عمده را ارائه می دهند.

توضیح مختصری از گرمایش تابشی

 اصطلاح کلی گرمایش تابشی به روشی اطلاق می شود که گرما از مکانی به مکان دیگر منتقل می شود. با گرمایش همرفتی، گرما از طریق حرکت هوا منتقل می‌شود، مثلاً از یک فن دمنده که هوای گرم را از کوره خارج می‌کند. با گرمایش رسانایی، گرما از طریق تماس مستقیم منتقل می شود، مانند زمانی که دست خود را روی یک سطح داغ قرار می دهید.
گرمایش تابشی گرمایی است که از یک جسم گرم شده از طریق امواج مادون قرمز به جسم دیگر منتقل می شود – بدون اینکه هوای بین آن گرم شود. گرمای مستقیم خورشید در فضای باز نمونه ای از این موارد است. بنابراین یک سیستم بخاری صنعتی در یک مرکز تجاری برای افزایش دمای هوا در فضا نیست، بلکه دمای اجسام (که ممکن است شامل افراد نیز باشد) در داخل فضا طراحی شده است. سیستم‌های گرمایش تابشی که ما برای مصارف صنعتی و تجاری ارائه می‌کنیم، بخاری‌های لوله‌ای تابشی با احتراق مهر و موم شده و سیستم‌های گرمایش از کف هستند که بیشتر آنها از سیستم‌های هیدرونیک کار می‌کنند. با این حال، گرمایش تابشی در کف بیشتر برای استفاده تجاری راحت است.

مزایای صنعتی بخاری های لوله تابشی

 نصب بخاری صنعتی برای تعدادی از اهداف صنعتی مفید است و جایگزین سیستم های گرمایش هوای اجباری معمولی مانند کوره ها یا پمپ های حرارتی مبتنی بر مبرد می شود.قدرت یک سیستم بخاری صنعتی با احتراق مهر و موم شده به اندازه کافی قوی است که می تواند به طور موثر فضایی را که اغلب در معرض بیرون قرار دارد، مانند یک ساختمان با درهای بزرگ که اغلب باز هستند، گرم کند.
سیستم‌های گرمایش هوای اجباری در این شرایط کارایی کمتری دارند و هزینه‌های بیشتری برای اجرا دارند.    توزیع گرما بهتر است. یک سیستم هوای اجباری از همرفت برای پخش شدن در اطراف گرما استفاده می کند و می تواند زمان زیادی طول بکشد تا گرما به طور مساوی در یک مرکز صنعتی بزرگ توزیع شود و نقاط سردی را پشت سر بگذارد. گرمایش تابشی سریع و یکنواخت پخش می شود.    راندمان انرژی کلی سیستم های گرماتاب به خصوص برای فضاهای صنعتی بزرگ بیشتر است.
ممکن است در مقایسه با گرمایش هوای اجباری، تا 50 درصد کاهش انرژی مصرف شده مشاهده کنید.
گرد و غبار کمتر و کیفیت هوای داخلی بهتر. گرمایش تابشی مانند سیستم‌های هوای اجباری گرد و غبار را نمی‌وزاند و می‌توان آن‌ها را با کانال‌هایی نصب کرد تا هوای تازه برای کیفیت بهتر هوای داخل خانه فراهم شود. اگر به دنبال بهترین گرمایش صنعتی هستید، بخاری های تابشی ممکن است انتخاب مناسبی باشند. برای نصب این سیستم ها به متخصصان سطح بالایی نیاز دارید تا با حداکثر کارایی کار کنند و کنترل محیطی را که تاسیسات باید داشته باشد، ارائه دهند.

مزایای سیستم گرمایش تابشی

شرکت فاران تابش در استان اصفهان دارای نمایندگی فعال و متخصص می باشد ، برای خرید سیستم بخاری تابشی در استان اصفهان وحومه می توانید به بخش نمایندگی استان اصفهان مراجعه فرمایید.

نمایندگی استان اصفهان