کاربرد بخاری سقفی در تعمیرگاه

کاربرد بخاری سقفی در تعمیرگاه

 حداقل BTU مورد نیاز برای بخاری سقفی گاراژ  به طور جزئی کمتر است – 30000 BTU می تواند یک گاراژ دو اتومبیل را گرم کند، با 50000 پیشنهادی برای یک گاراژ سه اتومبیل. بخاری های مادون قرمز به جای استفاده از یک فن معمولی دمنده گرما را تابش می کنند.
این بخاری‌ها که در سبک‌های مختلف از مادون قرمز گرفته تا بخاری لوله‌ای موجود است، احتمالاً این نوع بخاری‌ها را در ایستگاه‌های اتوبوس شهری یا انبارهای بزرگ دیده‌اید. برخلاف بخاری‌های همرفتی، بخاری سقفی زمانی خوب عمل می‌کنند که شما فقط به دنبال گرم کردن یک منطقه خاص به جای یک فضای بسته هستید.
اگر قصد دارید روی پروژه ای در گاراژ خود کار کنید، به ویژه با چوب یا رنگ، یک بخاری سقفی ممکن است بهترین بخاری برای گاراژ باشد زیرا گرد و غبار را بالا نمی برد یا گرد و غبار را در هوا نگه می دارد.
یک بخاری هوای اجباری خاک اره را به هم می زند، که مطمئناً در بسیاری از پروژه های DIY که معمولاً در گاراژ انجام می شوند، مانند رنگ آمیزی، اثاثه یا لوازم داخلی مجدد، لکه گیری، اره کردن و غیره مشکل ساز است.
با این حال، با یک بخاری مادون قرمز به این سرعت احساس گرما نخواهید کرد، زیرا اول اجسام را گرم می کند نه هوا. با این حال، هنگامی که کف بتنی شما گرم می شود، احساس راحتی بیشتری خواهید کرد زیرا گرمای مادون قرمز به جای از بین بردن گرمای مربوط به بخاری های فن دمنده، گرمایش یکنواخت و ثابت را فراهم می کند.
با گرمای هوای اجباری، هوا در سقف گرمتر و در پای شما خنک تر است. و یک بخاری با هوای اجباری بعد از باز و بسته شدن درب گاراژ برای گرم کردن مجدد فضا زمان بیشتری می برد.
نصب نیز به طور قابل توجهی متفاوت است. به دلایل ایمنی، توصیه می شود که تمام اشیاء نزدیک در فاصله سه تا چهار فوتی قرار گیرند. بخاری های مادون قرمز باید حداقل 7 فوت بالاتر از کف نصب شوند و باید حداقل 4 اینچ از سقف آویزان شوند. بسیار مهم است که مطمئن شوید اشیاء زیر خیلی نزدیک نیستند.
بیشتر بخاری سقفی گاراژ در پشت گاراژ به سمت درب گاراژ نصب می‌شوند و سپس با زاویه 45 درجه به سمت پایین هدایت می‌شوند.
در صورتی که ریل درب بازکن گاراژ اجازه دهد و وسایل نقلیه بلند مانند کامیون یا SUV نداشته باشید، می‌توانند بین جایگاه‌های خودرو نصب شوند.
بخاری سقفی در طیف وسیعی از اندازه ها از بخاری های پروپان شخصی کوچکتر یا بخاری های الکتریکی مادون قرمز یا مانند خط Dr Heater گرفته تا مواردی مانند خط مستر هیتر که برای فضاهای بزرگتر طراحی شده است در دسترس هستند.
گرماتاب های گاراژی قابل حمل اگر قصد دارید هر نوع کار بدنه را روی خودروهایی انجام دهید که در آن فلز لخت در معرض دید قرار می‌گیرد، ممکن است بخواهید از بخاری برقی گاراژی استفاده کنید نه بخاری که پروپان می‌سوزاند یا بخاری گاز طبیعی گاراژ.
سوزاندن هر نوع سوختی می تواند باعث ایجاد رطوبت در هوا شود که ممکن است هنگام انجام کارهای بدنه روی خودروها مشکلاتی ایجاد کند. با بخاری سقفی، لازم نیست نگران تولید رطوبت باشید.

مزایای سیستم گرمایش تابشی

شرکت فاران تابش در استان گیلان دارای نمایندگی فعال و متخصص می باشد ، برای خرید سیستم بخاری سقفی در استان گیلان و حومه می توانید به بخش نمایندگی استان گیلان مراجعه فرمایید.

نمایندگی استان گیلان