فاران تابش
faran Tabesh

اولین نیستیم ولی بهترینیم

در استان البرز بدون کد

0261890

بررسی عوامل موثر انتخاب بخاری سقفی

گرماتاب roeensanat

عامل شماره 2:سیستم بخاری سقفی

تطبیق پذیری سیستم سیستم های هوای اجباری نسبت به بخاری سقفی تطبیق پذیرتر هستند زیرا از زیرساخت های مشابه برای گرمایش و سرمایش استفاده می کنند، در حالی که سیستم گرماتاب فقط برای گرمایش قابل استفاده است.

مثلا:     پمپ های حرارتی در واقع هم به عنوان AC و هم به عنوان یک سیستم گرمایشی کار می کنند، بنابراین شما فقط باید یک سیستم را برای گرما و تهویه مطبوع نصب کنید.    کوره ها فقط می توانند خانه شما را گرم کنند (تهویه مطبوع ارائه نمی دهند)، اما سیستم تهویه مطبوع شما از همان زیرساخت (سیستم کانال) استفاده می کند که کوره شما استفاده می کند.

 فاکتور شماره 3:

نیازهای کیفیت هوای داخل ساختمان صاحبان خانه هایی که آلرژی دارند، بخاری سقفی را به سیستم های هوای اجباری ترجیح می دهند. از آنجایی که سیستم های هیترتابشی هوا را در اطراف خانه شما به گردش در نمی آورند، به این معنی است که آنها آلرژن ها و آلاینده هایی را که در هوای خانه شما هستند نیز به گردش در نمی آورند. به طور معمول، این به کاهش علائم مربوط به آلرژی کمک می کند.

با این حال، فقط به این دلیل که سیستم‌های بخاری سقفی مواد آلرژی‌زا را به گردش در نمی‌آورند به این معنی نیست که آلرژن‌ها در هوای خانه شما وجود ندارند. سیستم های بخاری تابشی هوای خانه شما را از مواد آلرژی زا پاک نمی کنند، آنها به سادگی آن آلرژن ها را در اطراف خانه شما به گردش در نمی آورند. با یک سیستم گرمایش تابشی، احتمالاً می خواهید یک دستگاه تصفیه هوا در محیط خود نصب کنید تا در واقع کیفیت هوا را افزایش داده و تعداد آلاینده های موجود در هوای خانه خود را کاهش دهید.

با یک سیستم هوای اجباری، می‌توانید یک سیستم تصفیه هوا یا یک فیلتر هوای قوی‌تر نیز نصب کنید تا آلاینده‌ها و آلرژن‌های بیشتری را جذب کنید.

فاکتور شماره 4:

سطح راحتی گرمایشی که می خواهید گرمای تابشی نسبت به سیستم‌های هوای اجباری گرمایش ثابت‌تری را در سرتاسر خانه شما فراهم می‌کند. این دوباره به این واقعیت مربوط می شود که سیستم های بخاری سقفی به جای هوا، سطوح را گرم می کنند. با سیستم گرمایش هوای اجباری، هوای گرم شده از دریچه ها خارج می شود. این می تواند باعث ایجاد اختلاف در دمای هوای اطراف خانه شما شود. به عنوان مثال، درست در جایی که هوای گرم از دریچه خارج می شود، احتمالاً هوا بسیار گرم خواهد بود.

با این حال، انتهای دیگر اتاق احتمالا خنک تر خواهد بود. علاوه بر این، هوای گرم افزایش می یابد، بنابراین دمای نزدیک سقف احتمالاً گرم ترین منطقه محیط شما خواهد بود و در مناطق “پایین تر” (جایی که احتمالاً هستید)، دما احتمالاً خنک تر خواهد بود. با سیستم بخاری سقفی، سطوح به طور یکنواخت گرم می شوند، بنابراین صرف نظر از جایی که در خانه خود هستید، دما یکسان است.

فاکتور شماره 3:

نیازهای کیفیت هوای داخل ساختمان صاحبان خانه هایی که آلرژی دارند، گرمای تابشی را به سیستم های هوای اجباری ترجیح می دهند. از آنجایی که سیستم های بخاری سقفی هوا را در اطراف خانه شما به گردش در نمی آورند، به این معنی است که آنها آلرژن ها و آلاینده هایی را که در هوای خانه شما هستند نیز به گردش در نمی آورند. به طور معمول، این به کاهش علائم مربوط به آلرژی کمک می کند.

با این حال، فقط به این دلیل که سیستم‌های بخاری صنعتی مواد آلرژی‌زا را به گردش در نمی‌آورند به این معنی نیست که آلرژن‌ها در هوای خانه شما وجود ندارند. سیستم های گرمایش تابشی هوای خانه شما را از مواد آلرژی زا پاک نمی کنند، آنها به سادگی آن آلرژن ها را در اطراف خانه شما به گردش در نمی آورند.

با یک سیستم بخاری سقفی، احتمالاً می خواهید یک دستگاه تصفیه هوا در خانه خود نصب کنید تا در واقع کیفیت هوا را افزایش داده و تعداد آلاینده های موجود در هوای خانه خود را کاهش دهید. با یک سیستم هوای اجباری، می‌توانید یک سیستم تصفیه هوا یا یک فیلتر هوای قوی‌تر نیز نصب کنید تا آلاینده‌ها و آلرژن‌های بیشتری را جذب کنید.

فاکتور شماره 4: سطح راحتی گرمایشی که می خواهید گرمای تابشی نسبت به سیستم‌های هوای اجباری گرمایش ثابت‌تری را در سرتاسر خانه شما فراهم می‌کند. این دوباره به این واقعیت مربوط می شود که سیستم های بخاری سقفی به جای هوا، سطوح را گرم می کنند.

با سیستم گرمایش هوای اجباری، هوای گرم شده از دریچه ها خارج می شود. این می تواند باعث ایجاد اختلاف در دمای هوای اطراف خانه شما شود. به عنوان مثال، درست در جایی که هوای گرم از دریچه خارج می شود، احتمالاً هوا بسیار گرم خواهد بود. با این حال، انتهای دیگر اتاق احتمالا خنک تر خواهد بود. علاوه بر این، هوای گرم افزایش می یابد، بنابراین دمای نزدیک سقف احتمالاً گرم ترین منطقه خانه شما خواهد بود و در مناطق “پایین تر” (جایی که احتمالاً هستید)، دما احتمالاً خنک تر خواهد بود. با سیستم بخاری سقفی، سطوح به طور یکنواخت گرم می شوند، بنابراین صرف نظر از جایی که در خانه خود هستید، دما یکسان است.

مزایای سیستم گرمایش تابشی

نمایندگی استان مرکزی