فاران تابش
faran Tabesh

اولین نیستیم ولی بهترینیم

در استان البرز بدون کد

0261890

سیستم تابشی و کاربردها

هیترتابشی

سیستم تابشی در تاسیساتCNG

گاز طبیعی یک گزینه مقرون به صرفه، فراوان و قابل قبول از نظر زیست محیطی برای تامین انرژی دنیا است. امروزه زیرساخت هایی برای حمایت از افزایش استفاده از این سوخت ساخته می شود. گسترش تسهیلات نگهداری خودروهای CNG (گاز طبیعی فشرده) نحوه اداره خودروهای ناوگان شهرداری ها یا شرکت ها را تغییر می دهد. فاران تابش تخصص لازم برای گرم کردن موثر این تاسیسات را دارد. بخاری های سیستم تابشی می توانند فضای شما را به درستی گرم کنند. هنگام گرم کردن این تاسیسات، گاهی اوقات چالش می‌تواند ایجاد مقدار لازم مشعل برای پاسخگویی به بار حرارتی فضا باشد.

شهرداری

محصولات تابشی طیف گسترده ای از محصولات گرمایش سیستم تابشی را برای تأسیسات شهری مانند گاراژهای تعمیر و نگهداری ناوگان، تأسیسات و گاراژهای حمل و نقل، ایستگاه های پلیس و غیره ارائه می دهد.

گرمایش در فضای باز

خواه به دنبال تمدید فصل فضای باز خود باشید، یک منطقه مشخص برای سیگار کشیدن داشته باشید، یا فضای بیشتری برای شلوغی جمعیت ایجاد کنید، پیشنهاد گسترده  محصولات سیستم تابشی  می تواند راه حلی را ارائه دهد که با نیازهای گرمایش در فضای باز شما مطابقت داشته باشد.

راهنمای انتخاب بخاری مناسب فضای باز ملاحظات کاربردی:

حرکت بیش از حد هوا: باد یا نسیم ملایم شاید بزرگترین متغیر در هنگام تلاش برای دستیابی به گرمایش راحت در یک محیط گرمایش در فضای باز یا نقطه ای باشد. استفاده از موانع مانند پرده های باد در صورت امکان بسیار توصیه می شود.

  ارتفاعات نصب: به طور سنتی، گرمایش در فضای باز یا نقطه ای نیاز دارد که تجهیزات گرمایشی در پایین تر یا نزدیک تر به مردم نصب شوند. پایین آوردن تجهیزات ممکن است منجر به پوشش کمتری شود، اما الگوی حرارتی متمرکزتری را به ناحیه مورد نظر ارائه می دهد. ارتفاع نصب نهایی سیستم تابشیممکن است برای دستیابی به نتایج مورد نظر مشتری باید تنظیم شود.

   انتظارات مشتری: بسته به نیاز مشتری، ممکن است برای یک کاربرد معین به بخاری های بیشتر یا کمتری نیاز باشد.

به ندرت یک راه حل “یک سایز متناسب با همه” برای اندازه مناسب یک برنامه گرمایش در فضای باز یا نقطه ای وجود دارد. برخی از مشتریان ممکن است به دنبال حداکثر راحتی در شرایط شدید باشند، در حالی که برخی دیگر ممکن است به دنبال کاهش سرما برای دوره های کوتاه مدت قرار گرفتن در معرض مانند یک منطقه مشخص برای سیگار باشند.

گرمایش نقطه ای

زمانی که قرار است تنها بخشی از ساختمان گرم شود باید از گرمایش نقطه ای استفاده کرد. هم سیستم تابشی با شدت بالا و هم بخاری های تابشی با شدت پایین می توانند در کاربردهای گرمایش نقطه ای استفاده شوند. بخاری‌های صنعتی با شدت پایین معمولاً در یک پیکربندی U شکل برای گرمایش نقطه‌ای قرار می‌گیرند. با طراحی، یک لوله U گرمترین لوله را مستقیماً در مجاورت سردترین لوله قرار می دهد تا سطوح راحتی مطلوب را داشته باشد و حداکثر انعطاف پذیری را در قرار دادن بخاری ها فراهم می کند. بخاری های با شدت بالا معمولاً برای کاربردهای گرمایش نقطه ای نصب آسان تر و هزینه کمتری دارند. ساختمان‌هایی که عایق‌بندی ضعیف، سست، دارای ارتفاع سقف بالا و/یا تلفات حرارتی بالا در هر فوت مربع هستند، برای بخاری‌های با شدت بالا مناسب‌تر هستند.

انبارها

انتخاب تجهیزات: طیف گسترده ای از گزینه های تجهیزات برای گرم کردن محیط انبار موجود است. نوع انبار، اندازه، ارتفاع نصب و سایر موانع باید در نظر گرفته شود. بخاری هایسیستم تابشی گزینه های بیشتری را برای قرار دادن بخاری با توجه به فاصله نسبت به مواد احتراق ارائه می دهند. بخاری ها معمولاً به صورت ترموستاتیک کنترل می شوند.

نصب: بخاری ها به طور استراتژیک در یک انبار برای پوشش بهینه فضا قرار می گیرند. این ممکن است یک سیستم نصب شده در محیط یا مجموعه ای از گرماتاب ها بین ردیف های قفسه های ذخیره سازی باشد. فاصله از مواد قابل احتراق باید با دقت در نظر گرفته شود. این موضوع هم برای فاصله های بالا و هم برای فاصله های پایین تر، که در هنگام انباشتن اقلام قابل احتراق نگران کننده هستند، صادق است. توصیه می‌شود پلاک‌های هشدار دهنده (#PLQ) نصب شوند تا به کاربران در مورد مواد قابل احتراق و محدودیت‌های انباشتگی توصیه شود.

مزایای سیستم گرمایش تابشی

نمایندگی استان فارس