فاران تابش
faran Tabesh

اولین نیستیم ولی بهترینیم

در استان البرز بدون کد

0261890

مزایای هیترتابشی

سیستم تابشی

هیترتابشی تابشی چه کاربردهایی دارد؟ حتما می دانید که اهمیت استفاده از یک سیستم گرمایشی مناسب در فصول سرد سال در یک مجموعه، ساختمان و یا یک واحد اداری، تجاری و یا مسکونی تا چه اندازه می تواند اهمیت داشته باشد. به همین منظور شما به عنوان کسی که در این مجموعه زندگی و یا کار می کنید باید به دنبال یافتن بهترین سیستم برای ایجاد گرمایش مطلوب خود باشید. سیستمی که علاوه بر ایجاد یک گرمایش کاملا مناسب میزان انرژی کمتری را به اندازه ای نزدیک به صفر هدر بدهد و با حداکثر ظرفیت برای شما کار کند.

هیترتابشی چیست؟

یکی از مهمترین و به روزترین روش های ایجاد گرمایش در مجموعه های مختلف این روزها هیترها یا بخاری های سقفی تابشی محسوب می شوند. این سیستم گرمایشی که به صورت تابشی محیط را گرم می کند، یکی از بهترین ابزارهای ممکن برای گرم کردن سالن هایی می باشد که محیط وسیعی دارند. عموما از این سیستم در مراکز اداری، صنعتی و یا در گلخانه ها و مرغداری ها استفاده می شود. از همین رو شما چندان شاهد نصب و راه اندازی این سیستم ها در واحدهای مسکونی و یا اداری با متراژ پایین نخواهید بود.

اما مهمترین دلیلی که موجب می شود ما در مجموعه های بزرگ برای ایجاد گرمایش مناسب و دلخواه خود دست به استفاده از بخاری صنعتی بزنیم این است که، این بخاری ها به گونه ای طراحی شده اند که در انتقال گرما و حرارت مطلوب ما می توانند عملکرد بسیار خوبی داشته باشند. همچنین باید بدانید که این بخاری ها در عین کارایی بالایی که دارند برای شما یک سیستم بسیار مقرون به صرفه و کم هزینه شناخته می شوند. از طرفی باید بدانید که به دلیل عدم نیاز به گردش هوا در این سیستم، شما باید یک سیستم گرمایشی ایمن روبرو هستید که موجب انتقال ویروس در محیط نمی شود.

هیترتابشی چه کاربردی دارد؟

خوب این که بخاری صنعتی چه کاربردی دارد مسئله ای است که تقریبا همه ما می دانیم. بخاری ها در هر نوعی که باشند و هر نوع سیستمی که برای کارکرد خود داشته باشند در نهایت برای یک کاربرد مشخص تولید شده اند. آن هم ایجاد گرمایش برای محیط های مورد نظر در فصول سرد سال است. بخاری های سقفی تابشی هم در واقع همین هدف را دنبال می کنند و قصد دارند برای ما گرمای مطلوب و مورد نیاز را در این فصول تامین کنند. اما کاربرد اصلی این بخاری ها در مراکز صنعتی و محیط های بزرگ می باشد.

مزایای استفاده از هیترتابشی

اگر شما برای گرمایش محیط و مجموعه خود از بخاری صنعتی تابشی استفاده کنید می توانید مزایایی را تجربه کنید که در دیگر انواع بخاری ها نمی توانید آن مزایا را تجربه نمایید. به همین دلیل ما در این بخش برای افزایش آگاهی شما نسبت به این بخاری ها قصد داریم برخی از مزایایی که این بخاری ها نسبت به سایر روش های ایجاد گرمایش دارند را مطرح کنیم. مهمترین مزایای استفاده از این سیستم های سقفی عبارت اند از:

  •     به دلیل عدم نیاز به جریان هوا، استفاده از بخاری تابشی موجب انتشار ویروس های موجود در محیط نمی شود. به همین دلیل شما یک محیط امن و سالم را خواهید داشت. به خصوص در مرغداری ها و گلخانه ها این شرایط دارای اهمیت بالایی می باشد.
  •    هیتر های سقفی که به صورت تابشی گرمایش مورد نظر را ایجاد می کنند بسیار کم هزینه و مقرون به صرفه هستند. هرچند در ابتدا شما باید برای راه اندازی آنها هزینه ای به نسبت بالاتر را پرداخت کنید اما با توجه به دو عامل گرمایش مطلوب و هزینه های کم نگهداری، این سیستم در دراز مدت برای شما مقرون به صرفه می باشد.
  •     نوع گرمایی که این سیستم ها تولید می کنند بسیار مطلوب، با کیفیت و از طرفی استاندارد می باشد.
  •     در صورت استفاده از این سیستم ها شما امنیت بالایی را در برابر گاز گرفتگی، آتش سوزی و حوادثی از این نظیر خواهید داشت.

سخن پایانی

استفاده از یک هیترتابشی تابشی در محیط های کارگاهی علاوه بر ایجاد گرمایش مطلوب و مورد نیاز برای شما می تواند امنیت بالایی را به همراه داشته باشد. این سیستم ها در فاران تابش پیاده سازی شده و شما می توانید برای نصب و راه اندازی سیستم مورد نیاز خود با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

مزایای سیستم گرمایش تابشی

نمایندگی استان مرکزی