فاران تابش
faran Tabesh

اولین نیستیم ولی بهترینیم

در استان البرز بدون کد

0261890

هیترصنعتی و کاربرد آن

بخاری تابشی

 یکی از به روزترین و مدرن ترین روش های ایجاد گرمایش در کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه استفاده از سیستم هیترصنعتی موضعی می باشد. این روش می تواند برای شما مزایای زیادی را به همراه داشته باشد که ما قصد داریم در این بخش به بررسی این موارد بپردازیم. شما می توانید در این مطلب به خوبی با این سیستم و مزایایی که دارد آشنا شوید تا در نهایت در مورد استفاده یا عدم استفاده از این سیستم تصمیم گیری نمایید و برای راه اندازی آنها در مجموعه خود اقدام کنید.

سیستم هیترصنعتی چیست؟

ما به شما گفتیم یکی از نوین ترین متدهای ایجاد گرمایش را می توانیم سیستمهیترصنعتی بدانیم که بسیار هم کاربردی می باشد. سیستم گرمایش به صورت تابشی یا گرماتاب و موضعی را می توانیم روشی بسیار مناسب و کاربردی و یک جایگزین عالی برای تمامی سیستم های گرمایشی قدیمی تر بدانیم. یکی از مهمترین مواردی که باید در خصوص این سیستم بدانید این است که این سیستم می تواند در ارتفاع نصب شود به همین دلیل مصرف انرژی بسیار کمتری دارد و همین امر موجب می شود که شما بتوانید از این سیستم در بخش های مختلفی استفاده کنید که از جمله آنها می شود به موارد ذیل اشاره داشت:

  •     قابل استفاده در انواع فضاهای باز
  •     سیستم گرمایش تابشی یا هیترتابشی را می توانیم در کارخانه ها مورد استفاده قرار دهیم و از مزایایی که دارد بهره مند شویم.
  •     می شود از سیستم های گرمایش به صورت تابشی و موضعی در تمامی سوله ها استفاده کرد
  •     امکان استفاده از این سیستم در انواع کارگاه های تولیدی می تواند ممکن باشد
  •     شما می توانید از این سیستم به راحتی در بخش های مختلفی مانند اماکن و سالن های ورزشی استفاده کنید و از مزایایی که دارد در این محیط ها به راحتی بهره مند شود.

اجزای کلی سیستم بخاری تابشی

یکی سیستم هیترصنعتی برای اینکه بتواند به خوبی عمل کند نیاز دارد که تمامی اجزای آن به درستی کار کنند. به همین دلیل شما باید به خوبی با اجزای کلی این سیستم آشنا باشید تا بتوانید به صورت مداوم صحت این اجزا را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهید و اگر مشکلی در این زمینه به وجود آمد برای رفع آن از طریق متخصصان اقدام نمایید:

  •     فن مکنده دستگاه هیترصنعتی که می تواند نقش بسیار مهمی در کارکرد صحیح این دستگاه داشته باشد
  •     مشعل دستگاه باید که درستی در محل قرار بگیرد تا دستگاه بتواند به خوبی به عملکرد صحیح خود بپردازد
  •     لوله ها که باید به درستی کار شده باشند تا دستگاه کارایی خود را داشته باشد.

مزایای سیستم هیترتابشی چیست؟

اگر برای ایجاد گرمایش در مجموعه خود از یک سیستم بخاری صنعتی موضعی استفاده کنید می توانید مزایای زیادی را تجربه کنید که برخی از این مزایا می تواند برای شما به گونه ای باشد که موجب شود شما نسبت به استفاده از این دستگاه ها ترغیب شوید. به همین دلیل ما برخی از مهمترین مزایای استفاده از این سیستم ها را به شما معرفی می کنیم که عبارت اند از:

  •     یکی از مهمترین مزایای استفاده از سیستم گرمایش تابشی این است که به کمک این سیستم شما گرمایش یکنواخت سالن را تجربه خواهید کرد و در مناطقی شاهد گرمایش بیشتر و یا کمتر نخواهید بود به همین دلیل این می تواند برای شما یک انتخاب بسیار عالی باشد.
  •     در صورت استفاده از این سیستم ها شاهد عدم وجود گرد غبار خواهید بود و به این ترتیب سلامت محیط برای شما برقرار بوده و شما از این بابت آسیب نخواهید دید.
  •     در صورت استفاده از سیستم هیترصنعتی شاهد حذف موتورخانه ها و سر و صدای آنها خواهید بود.
  •     با استفاده از این سیستم ها شما می توانید صرفه جویی قابل توجهی را در هزینه های خود داشته باشید.
  •     امکان کنترل و شبکه شدن آن در صورت بهره برداری از یک سیستم برای ایجاد گرمایش به صورت تابشی موضعی برای شما می تواند فراهم باشد.

سخن پایانی

سیستم گرمایش تابشی می تواند برای شما با مزیت های بسیار زیادی همراه باشد و همین مسئله می تواند موجب شود که شما برای استفاده از این سیستم ها ترغیب شوید. ما در فاران تابش در کنار شما هستیم تا بتوانید این سیستم را در مجموعه خود پیاده سازی و راه اندازی نمایید.

مزایای سیستم گرمایش تابشی

نمایندگی استان فارس