فاران تابش
faran Tabesh

اولین نیستیم ولی بهترینیم

در استان البرز بدون کد

0261890

گرمایش تابشی در گاراژ

گرماتاب

گرمایش تابشی

– سیستم گرمایش تابشی یا بخاری صنعتی: ما بهترین ها را برای آخرین بار ذخیره کردم! اگر سالن دارید که هر روز چندین ساعت از آن استفاده می‌کنید، غلبه بر گرمای تابشی سخت است.

سامانه گرمایش تابشی یا گرماتاب مزایای زیادی دارد. آنها بسیار کارآمد و راحت می باشند، به خصوص زمانی که شما یک سقف بلند دارید. دو مدل بخاری حرارتی تابشی موجود می باشد، برقی و گازی. گرمای سقف تابشی برقی از کابل‌های الکتریکی  استفاده می‌کند و سپس گرما را ازسقف به سمت پایین پخش می‌کند. گرمای تابشی هیدرونیک بر اساس همان اصل کار می کند، ولی از آب گرم پمپ شده .

اگر در حال ساخت یک تعمیرگاه جدید می باشید که در هوای سرد بسیار مورد استفاده قرار می گیرد،سیستم گرمایش تابشی قطعاً ارزش بررسی را دارد.

 هر کدام از این متد های گرمایش گاراژ مزایا و معایب خاص خود را دارند و قبل از تصمیم گیری باید وضعیت خاص خود را در نظر داشته باشید.  اما آیا تمایل دارید تعمیر و نگهداری مورد نیاز را تحمل کنید؟ بکارگیری از چندین بخاری در سالن برقی کوچک در ابتدا ارزان ترین و ساده ترین راه حل است، اما اگر زیاد از تعمیرگاه خود استفاده کنید در دراز مدت هزینه بیشتری برای شما خواهد داشت.

با آب بندی منافذهای اطراف درها و پنجره ها شروع کنید و اگر درب شما عایق نمی باشد، کیت عایق درب گاراژ را نصب نمایید. پیوندهای بالا را بررسی کنید، یا برای اطلاعات در مورد انواع مختلف سیستم های گرمایشی.

در نظر داشته باشید که چه مدت و چند وقت یکبار از تعمیرگاه خود استفاده می کنید و همچنین هزینه انواع انرژی در منطقه خود را در نظر بگیرید، و یکی از روش های گرمایش گاراژ بالا در بالای لیست شما شناور خواهد بود.

سایر روش های گرمایش در برابر سیستم گرمایش تابشی

– بخاری‌های چوب سوز: این هیترها از اجاق گازی ارزان قیمت و ناکارآمد تا کوره‌های چوبی به روز که چوب را به شکل کامل در دمای بسیار بالا و بدون دود می‌سوزاند، اجرا می‌کنند. این تجهیزات نیاز به توجه بیشتری نسبت به سایر منابع گرما دارند.

شما می بایست حداقل روزانه آنها را با چوب بارگیری نمایید و همچنین خاکستر را جمع آوری کنید. اگر منبع ارزان قیمت هیزم دارید و توجهی که آنها نیاز دارند برایتان مهم نمی باشد، یک کوره هیزم سوز پیشرفته می تواند گزینه مناسبی برای گاراژ شما باشد.

– کوره‌های روغن زباله: در صورت داشتن یا می‌توانید منبع ثابتی از روغن مصرف‌شده تهیه نمایید، اینها گزینه بسیار مناسبی برای منبع گرمایش گاراژ هستند.

سوخت بسیار کم هزینه یا حتی رایگان خواهد بود که کنار گذاشتن آن مشکل است. برخی از آنها از انواع روغن های گوناگون خارج می شوند و برخی می توانند در صورت تمام شدن روغن مصرف شده از سوخت دیزل استفاده نمایید. نقطه ضعف این می باشد که خرید این واحدها تا حدودی گران هستند و نسبت به سایر روش ها به توجه و نگهداری بیشتری نیاز دارند. اگر مایل هستید، می توانید طرح های بخاری روغن زباله را برای واحدی تهیه کنید که می توانید خودتان آن را بسیار ارزان بسازید.

– بخاری های روغنی:این وسایل واقعاً به عنوان منبع گرمای تمام وقت و انحصاری مناسب نمی باشند، اما من آنها را در اینجا قرار داده ام زیرا یکی از ایمن ترین روش ها برای افزایش گرما به گاراژ هستند. بدون شعله باز، بدون عناصر گرمایشی در معرض، و دمای بالای سطح، آنها را در منطقه ای مناسب ترین می کند که احتمالا بخارات و/یا گرد و غبار قابل اشتعال در اطراف آن شناور است.

مزایای سیستم گرمایش تابشی

نمایندگی استان فارس