فاران تابش
faran Tabesh

اولین نیستیم ولی بهترینیم

در استان البرز بدون کد

0261890

کاربری گرماتاب در فضای باز

کاربری گرماتاب در فضای باز

یکی از سیستم های کاربردی و موثر می باشد که این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته است و علاقه مندان زیادی دارد. گرماتاب برای رستوران داران، صاحبان صنایع تولیدی و کارگاهی بسیار مورد توجه می باشد چرا که مزایای زیادی دارند و می توانند یکی از بهترین انتخاب ها برای ایجاد گرمایش مطلوب در فصول سرد سال باشند. به همین دلیل در این مطلب قصد داریم به معرفی این سیستم های گرمایش تابشی که در فضاهای باز مورد استفاده قرار می گیرد بپردازیم و خصوصیات و ویژگی های آنها را به شما معرفی نمایید.

گرماتاب در فضای باز

یکی از روش های ایجاد گرمایش در محیط هایی که سرپوشیده و مسقف نیستند استفاده از گرماتاب در فضای باز می باشد. این سیستم ها به گونه ای طراحی شده اند که شما بتوانید در یک محیط روباز مانند یک رستوران حتی در سردترین روزهای زمستان هم گرمای مورد نظر خود را ایجاد کنید تا پرسنل و یا مشتریان شما با مشکل روبرو نشوند. با به روی کار آمدن گرماتاب ها رستوران داران به کسب و کار خود رونق بیشتری داده اند چرا که استفاده از این سیستم ها موجب می شود مشتریان آنها بتوانند به راحتی در محیط های باز در زمستان غذا میل کنند.

مزایای استفاده از بخاری تابشی در فضای باز

استفاده از بخاری لوله ایی در فضای باز میتواند برای شما به عنوان دارنده یک مجموعه روباز با مزایای بسیار زیادی همراه باشد. از همین رو ما قصد داریم در این مقاله به معرفی این موارد بپردازیم و هر یک از این موارد را به شما معرفی نمایید. توجه داشته باشید که ما بخشی از مهمترین مزایای کاربردی استفاده از سیستم های گرمایش تابشی مخصوص محیط های باز را در این بخش قصد داریم به شما معرفی کنیم که عبارت اند از:

  •     نصب مقرن به صرفه: یکی از مهمترین ویژگی های کاربردی و مزایای مهم استفاده از گرماتاب در فضای باز این است که نسبت به سایر انواع سیستم های گرمایشی نصبی ساده تر و ارزان تر دارند.
  •     معمولا زمان نصب این سیستم ها در محیط مورد نظر شما طولانی نمی باشد. از همین رو شما می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن برای راه اندازی یکی از این سیستم ها در محیط مورد نظر خود اقدام کنید، به خصوص که شما نیاز ندارید مجموعه خود را برای انجام این کار تعطیل کنید و یا محیط را تغییر دکوراسیون دهید.
  •     در صورت استفاده از هیتر تابشی در فضای باز می توانید این سیستم ها را به گونه ای تنظیم کنید که تنها در ساعت های مورد نیاز روشن باشند چرا که سرعت ایجاد گرمایش در این سیستم ها بسیار بالا می باشد و شما نیازی ندارید که زمان زیادی را صرف گرم کردن محیط کنید. از همین رو شما انرژی کمتری را نیز مصرف می کنید که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.
  •     در صورت استفاده از این سیستم ها انرژی مصرف شده شما بسیار کم می شود و شما می توانید با کمترین میزان هدر رفت انرژی محیط روباز خود را گرم کنید.
  •     در صورت استفاده از گرماتاب در فضای باز می توانید شاهد بهره برداری از یک سیستم پاک بدون نیاز به موتورخانه باشید که این یک مزیت بسیار مهم برای شما محسوب می شود.
  •     شما می توانید به کمک این سیستم ها در سطوح نزدیک به زمین گرمایش مورد نیاز خود را به وجود آورید که این مورد برای رستوران ها می تواند اهمیت زیادی داشته باشد.
  •     به کمک گرماتاب شما می توانید گرمای مورد نظر خود را به صورت منطقه ای کنترل کنید. یعنی در بخشی از رستوران که مشتری نیست می توانید گرمایی ایجاد نکنید و یا گرمای کمتری را ایجاد کنید. این مسئله به شما در کاهش میزان مصرف انرژی و هزینه های ایجاد گرمایش می تواند کمک بسیار زیادی داشته باشد.

سخن پایانی

استفاده از گرمایش تابشی در فضای باز می تواند برای شما بسیار مفید و کاربردی باشد به همین دلیل به شما توصیه می کنیم در صورتی که می خواهید برای محیط روباز خود گرمای مناسبی را در فصول سرد سال ایجاد کنید حتما از این سیستم ها بهره ببرید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره های رایگان می توانید با کارشناسان ما در فاران تابش تماس حاصل نمایید.

مزایای سیستم گرمایش تابشی

نمایندگی استان مازندران