فاران تابش
faran Tabesh

اولین نیستیم ولی بهترینیم

در استان البرز بدون کد

0261890

بخاری صنعتی چگونه کار می کند

گرماتاب roeensanat

بخاری صنعتی،برای ایجاد گرمایش مورد نظر و دلخواه در محیط های مسکونی، اداری، تجاری و یا صنعتی و فروشگاهی شما می توانید از انواع روش های گرمایشی استفاده کنید. اما به دلیل اهمیت بالایی که حفظ انرژی و کاهش مصرف سوخت دارد، شما باید سیستم هایی را انتخاب کنید که برای شما مقرون به صرفه می باشد. از طرفی باید این سیستم ها هم از نظر آلودگی های محیطی بسیار ایمن و پاک باشد و هم از نظر ایجاد خطر برای مصرف کننده در شرایط بسیار قابل توجهی قرار داشته باشد.

در میان گزینه های زیادی که شما برای استفاده جهت ایجاد گرمایش مطلوب خود دارید، سیستم های بخاری صنعتییکی از نوین ترین سیستم های کاربردی محسوب می شوند. از طرفی باید به شما بگوییم که این سیستم ها از نظر منبع انرژی قابل سوخت به دو دسته برقی و گازسوز تقسیم می شوند. ما در این مطلب قصد داریم در خصوص سیستم بخاری صنعتی گازی به شما توضیحاتی را ارائه دهیم. یعنی سیستم هایی که به روش تابشی و با کمک منبع انرژی گاز گرمای مورد نظر شما را در محیط مد نظر شما می توانند به خوبی پیاده کنند.

بخاری صنعتی چیست؟

همانطور که به شما گفتیم سیستم گرمایش تابشی گازی یکی از روش های ایجاد گرمایش دلخواه می باشد که بسیار مفید و کاربردی بوده که با الگوبرداری از نحوه گرمایش خورشیدی کار می کند. نحوه کار این دستگاه برای ایجاد گرمایش بسیار مهم و کاربردی می باشد به گونه ای که این دستگاه موثر در ایجاد گرمای دلخواه مثل نوع گرمای تابشی و تشعشعی خورشید، با منعکس نمودن اشعه ایکس در اثر المنت های تعبیه شده در دستگاه پروسه گرم کردن را انجام می دهد و محیط را به دمای مورد نظر که دلخواه ما می باشد می تواند برساند.

می توان این طور نتیجه گرفت که سیستم بخاری صنعتی گازی یا همان هیترهای گازی به کمک بهره گیری از امواج مادون قرمز کار کرده و برای ما گرمای مطلوب و مورد نظر را ایجاد می کند. اگر شما می خواهید در سریع ترین زمان ممکن محیط را به اندازه دلخواه خود گرم کنید می توانید از هیترهای گازی استفاده کنید که در دارای ابعاد و استانداردهای مختلفی می باشد که شما می توانید این محصولات را از طریق فاران تابش خریداری کرده و از آنها برای ایجاد گرمایش مطلوب خود استفاده نمایید.

نحوه عملکرد بخاری صنعتی

سیستم گرمایش تابشی گازی یکی از سیستم های محبوب و کاربردی در ایجاد گرمایش دلخواه می باشد که عملکرد آن چندان پیچیده نیست. در این سیستم ها انرژی الکتریکی یا همان انرژی گازی موجود در لوله های بخاری صنعتی موجب گرم شدن دستگاه یا همان هیترتابشی گازی شده و سپس می تواند به راحتی به نقطه تابش برسد. اما این پایان کار ایجاد گرمایش نیست چرا که در مرحله بعدی، نور حاصل از داغ شدن لوله ها به صفحه صیقلی دستگاه برخورد کرده و به سمت محیط بیرون منعکس می شود و در نهایت محیط خیلی سریع گرم می شود.

باید به یک نکته مهم در خصوص کارکرد دستگاه های بخاری تابشی گازی اشاره کنیم که اهمیت بسیار زیادی دارد. توجه داشته باشید که از آنجایی که سیستم گرمایش تابشی گازی برای کار کردن به گاز طبیعی نیاز دارند٬ در مناطقی که دارای این منبع سوختی هستند این سیستم های گرمایشی یکی از بهترین انتخاب های ما محسوب می شوند. از طرفی باید به شما این نکته را یادآوری کنیم که این سیستم های برای اینکه به صورت سقفی گرمای مطلوب را ایجاد کنند ساخته شده اند؛ به همین دلیل باید در ارتفاع مناسبی نسبت به سطح زمین قرار داشته باشند.

استفاده از سیستم گرمایش تابشی گازی چیست

استفاده از یک سیستم بخاری تابشی گازی برای شما می تواند فواید و مزایای بسیار زیادی داشته باشد. از همین رو ما برای شما که از دنبال کنندگان فاران تابش هستید قصد داریم در این مطلب برخی از مهمترین مزایای استفاده از این سیستم ها را معرفی کنیم. این مزایا به شما کمک می کند که شما در خرید این سیستم ها دید بازتری داشته باشید و سعی کنید که انتخاب خوبی را رقم بزنید.

مهمترین مزایای کاربردی استفاده از سیستم های گازی تابشی از سقف عبارت اند از:

  •     این سیستم ها از امنیت بسیار بالایی برخوردار هستند به گونه ای که نه برای محیط زیست خطری ایجاد می کنند و نه برای ساکنین محل مورد نظر می توانند خطری داشته باشند.
  •     سیستم گرمایش تابشی گازی سیستم می باشد که معمولا بسیار کم جا بوده و هیچ فضایی را اشغال نمی کند و از این رو بسیار مهم می باشد.
  •     کاهش مصرف انرژی نسبت به سایر سیستم های گرمایشی تابشی، سیستم های گازی هستند که در بازار ایران به خصوص دارای جایگاه ویژه ای می باشند.
  •     نوع کارکرد این سیستم های به گونه ای می باشد که در حین کار کردن سیستم بخاری تابشی گازی شما به هیچ عنوان شاهد شنیدن صدای کارکرد دستگاه نیستید. چرا که دستگاه کاملا بی صدا و آرام کار می کند.
  •     نصب  و راه اندازی این سیستم ها بسیار ساده و آسان می باشد. همچنین شما در زمان نصب این سیستم ها لازم نیست زمان زیادی را صرف کنید و از این رو این سیستم ها برای شما از نظر هزینه های نصب و راه اندازی هم می تواند بسیار کاربردی و مقرون به صرفه باشد.
  •     استفاده از این سیستم ها موجب می شود که شما بتوانید گرمای مطلوب و دلخواه خود را تولید کنید، در عین حال گرمای تولید شده توسط این سیستم ها بسیار پاک بوده و هیچ گونه زیانی برای افرادی که در محیط تنفس می کنند ندارد.
  •     عملکرد چند منظوره و قابل استفاده به صورت پایه دار و یا قابل نصب روی دیوار و سقف که موجب می شود این سیستم ها از محبوبیت بالایی برخوردار باشند. این سیستم ها به صورت مختلفی می توانند به راحتی مورد استفاده قرار بگیرند.
  •     سیستم گرمایش تابشی گازی یکی از سیستم های بسیار مقرون به صرفه محسوب می شود. هم نصب و راه اندازی این سیستم ها بسیار آسان است و هم هزینه های تعمیر و نگهداری این سیستم ها بسیار کم می باشد و هم این سیستم ها انرژی کمی مصرف می کنند.

 مزایای سیستم گرمایش تابشی

نمایندگی استان آذربایجان شرقی