فاران تابش
faran Tabesh

اولین نیستیم ولی بهترینیم

در استان البرز بدون کد

0261890

مزایای کوره خشک کن سنگ تابشی چیست؟

خشک کن سنگ

حتما می دانید که شما برای ایجاد گرمایش مطلوب در محیط می توانید از سیستم های تابشی استفاده کنید. اما استفاده از سیستم های تابشی تنها مربوط به منازل و یا مراکز اداری و تجاری نیست و شما می توانید در صنعت نیز از سیستم های گرمایش تابشی جهت مصارف صنعتی استفاده کنید. به همین دلیل فاران تابش به عنوان ارائه دهنده انواع سیستم های تابشی به شما توصیه می کند حتما این مطلب را در خصوص استفاده از کوره خشک کن سنگ دنبال کنید تا اطلاعات خود را افزایش دهید.

کوره خشک کن سنگ

پیش از بررسی مزایای کوره خشک کن سنگ تابشی  باید به شما در مورد کوره های تابشی اطلاعاتی را ارائه دهیم و سپس به معرفی مزایای آنها بپردازیم. بدون تردید کوره های تابشی یکی از روش های مدرن برای خشک کردن سنگ های تولید شده در صنعتی محسوب می شود که بهره برداری از آنها می تواند با مزایای بسیار زیادی همراه باشد. این کوره ها باید همواره در مسیر خط تولید نصب شوند تا بالاترین میزان اثر گذاری را از خود به جای بگذارند. برای خشک کردن رزین اعمال شده بر روی پلاک اسلب معمولا از سیستم تابشی استفاده می شود که از نوین ترین روش ها برای خشک کردن سنگ محسوب می شود. این روش می تواند رزین را در مدت زمانی بسیار کوتاه و در عین حال با کیفیتی بسیار بالا به شرایط استانداردی که نیاز داریم برساند.

مزایای کوره خشک کن سنگ تابشی

با توجه به اینکه شما برای خرید یک سیستم باید به کارآمد بودن و ویژگی های استفاده از آن آگاه باشید ما در این بخش از مطلب قصد داریم مهمترین مزایای استفاده از این سیستم ها را به شما معرفی کنیم تا شما به واسطه آگاهی از آن بتوانید در مورد خرید یا عدم خرید سیستم های تابشی برای کوره های تولیدی خود تصمیم گیری نمایید. برخی از مهمترین و کاربردی ترین مزایای استفاده از سیستم ای تابشی در کوره های سنگ عبارت اند از:

  •     افزایش میزان بهداشت محیط

توجه داشته باشید که شما در محیط تولیدی خود باید بهداشت را هم برای محصول تولیدی و هم برای پرسنل خود فراهم کنید. در زمان تولید سنگ های مصنوعی به دلیل مواد به کار رفته در تولید معمولا به صورت طبیعی پرسنل شما در معرض برخی از مشکلات قرار دارند، اما شما باید با استفاده از مزایای کوره خشک کن سنگ تابشی این مشکلات طبیعی در تولید سنگ را برای پرسنل خود به اندازه قابل توجهی کاهش دهید که این امر می تواند برای شما بسیار مهم باشد.

از همین رو یکی از مهمترین مزایای کوره خشک کن سنگ تابشی ایجاد بهداشت در محیط کاری شما می باشد. شما می توانید بدون اینکه محیط شما در زمان خشک کردن سنگ های تولیدی آلوده شود، به خوبی سنگ های خود را در دمای مورد نظر خود قرار دهید و برای آماده سازی آنها اقدام کنید. یکی از مهمترین مزایای استفاده از کوره های تابشی در صنایع تولیدی دقیقا همین مسئله ایجاد بهداشت محیطی می باشد.

  •     قابلیت تنظیم دما

از دیگر مزایای کوره خشک کن سنگ تابشی این است که شما می توانید بر اساس نوع استفاده خود دمای مورد نظر خود را اعمال کنید. یعنی مجبور نیستید که کوره را همیشه در یک دمای ثابت داشته باشید و اگر احساس نیاز کردید می توانید کوره را به اندازه دلخواه خود تنظیم کنید. این مزیت به شما کمک می کند که بتوانید همه انواع محصولات تولیدی خود را در کوره قرار دهید. سنگ های مختلفی که هر یک باید در دمای خاصی تولید شوند و با استفاده از کوره های خشک کن سنگ تابشی دیگر نیازی نیست که شما کوره های زیادی داشته باشید.

  •     تنظیم مشعل ها به صورت جداگانه

از دیگر مزایای کوره خشک کن سنگ تابشی می توانیم به قابلیت کنترل مشعل ها اشاره کنیم. در بخش قبلی متوجه شدید که می شود مشعل را کنترل کرد و به واسطه آنها دمای کوره را در اندازه دلخواه تنظیم کرد. اما یکی از مهمترین مزیت های ویژه این سیستم ها این است که شما به صورت جداگانه بر روی همه مشعل ها اشراف کامل دارید و می توانید میزان هر مشعل را بر اساس نوع کاربردی که دارید به صورت جداگانه کاهش یا افزایش دهید و به صورت کلی آن را کنترل نمایید..

  •     افزایش راندمان کاری

از مهمترین مزایای کوره خشک کن سنگ تابشی این است که شما می توانید به واسطه استفاده از این روش در زمان صرفه جویی کنید. صرفه جویی در زمان یکی از مهمترین دغدغه های مجموعه های تولیدی محسوب می شود که شما باید به آن توجه ویژه داشته باشید. در صورتی که شما از سیستم های تابشی در کوره های خشک کن سنگ خود استفاده کنید می توانید راندمان کاری خود را در تولید محصولات افزایش دهید. چرا که شما برای ایجاد گرمای مورد نظر نیاز به صرف زمان زیاد ندارید و می توانید به سرعت دمای مورد نظر خود را به دست آورید.

  •     افزایش میزان ایمنی

یکی دیگر از مهمترین مزایای کوره خشک کن سنگ تابشی این است که شما به واسطه استفاده از سیستم های تابشی می توانید محیط صنعتی خود را کاملا ایمن کنید. در بسیاری از موارد ما شاهد انفجارهای زیادی به دلیل استفاده نادرست پرسنل از کوره های خشک کن بوده ایم که خسارات جبران ناپذیری را به همراه داشته است. اما در صورتی که برای ایجاد گرمایش لازم در کوره ها از سیستم های تابشی استفاده کنید می توانید میزان ایمنی در کار خود را به اندازه قابل توجهی افزایش دهید.

  •     مقرون به صرفه بودن

از دیگر ویژگی هایی که استفاده از سیستم تابشی در کوره ها دارد هزینه های تعمیر و نگهداری بسیار پایین آنها می باشد که موجب می شود شما در نهایت هزینه های کمتری پرداخت کنید. از طرفی باید این نکته را هم به شما یادآور شویم که در صورت استفاده از سیستم های تابشی شما برای رسیدن به دمای مورد نظر انرژی کمتری مصرف می کنید. به همین دلیل از مهمترین مزایای کوره خشک کن سنگ تابشی این است که شما می توانید از چند جهت هزینه های خود را کاهش دهید.

مزایای سیستم گرمایش تابشی

نمایندگی استان اصفهان