فاران تابش
faran Tabesh

اولین نیستیم ولی بهترینیم

در استان البرز بدون کد

0261890

کوره گرماتاب اسلب چیست و چه مزایایی دارد؟

0 0 pelak 2

همه شما می دانید که این روزها به دلیل اهمیت بالایی که دکوراسیون و نماسازی دارد استفاده از انواع سنگ های تزئینی به خصوص سنگ های مصنوعی افزایش پیدا کرده است. این سنگ ها گاها دارای تاثیرات منفی هستند اگر در ساخت آنها استانداردهای لازم رعایت نشود. یکی از مهمترین مواردی که می تواند تضمین کننده استانداردهای لازم برای تولید سنگ ها باشد، خشک کردن این سنگ ها پس از تولید و در حین تولید می باشد که توسط کوره گرماتاب اسلب صورت می گیرد و می تواند تاثیر زیادی بر روی کیفیت سنگ ها داشته باشد.

کوره گرماتاب اسلب چه کاربردی دارد؟

کوره گرماتاب اسلب یکی از روش های بسیار کاربردی و مفید برای خشک کردن سنگ های می باشد. این کوره ها در صنعت دارای جایگاه بسیار ویژه ای می باشند و می توانند به ما در خشک کردن سنگ های مختلفی کمک کنند مانند:

  •     مرمریت
  •     مرمر
  •     گرانیت

نکته قابل توجه در مورد این کوره ها این است که این کوره ها باید همراه در محل تولید و در مسیر خط تولید اسلب سنگبری نصب شوند تا بتوانند تاثیر خود را بر روی سنگ ها گذاشته و کیفیت بالایی را برای ما به وجود آورند.

کوره گرماتاب اسلب تابشی چیست

در کوره گرماتاب می شود از روش های مختلفی برای ایجاد گرمایش استفاده کرد. یکی از روش های مدرنی که این روزها مورد توجه قرار گرفته است، استفاده از روش تابشی برای ایجاد گرمایش مورد نظر می باشد. این روش دارای مزایای بسیار زیادی می باشد که در نهایت موجب می شود افراد زیادی برای خشک کردن اسلب به سراغ استفاده از این روش بیایند. در این روش ما با نوین ترین سیستم ایجاد گرمایش روبرو هستید که می تواند برای شما مزایای زیادی به همراه داشته باشد. از همین رو ما در بخش بعدی این مقاله به معرفی برخی از این مزایا خواهیم پرداخت.

مزایای استفاده از کوره کوره گرماتاب اسلب تابشی

همانطور که گفتیم استفاده از کوره گرماتاب اسلب اگر به روش تابشی صورت بگیرد برای شما مزایای زیادی را به همراه خواهد داشت. از همین رو ما قصد داریم برخی از مهمترین مزایای استفاده از این روش را برشماریم تا شما بتوانید نسبت به این سیستم گرمایشی در کوره های خشک کن اسلب ها آشنایی بیشتری داشته باشید و در خصوص نصب و راه اندازی این سیستم ها تصمیم هوشمندانه تری را اتخاذ نماید. برخی از مهمترین مزایای استفاده از سیستم تابشی در کوره خشک کن اسلب عبارت اند از:

  •     عدم برخورد شعله مستقیم با سنگ: در صورت استفاده از کوره خشک کن اسلب تابشی شما شاهد هیچ گونه برخورد مستقیمی بین شعله و سنگ نخواهید بود.
  •     افزایش میزان استحکام در سنگ اسلب: اگر از این سیستم استفاده کنید می توانید شاهد این باشید که سنگ اسلب نهایی و تولید شده شما به دلیل استانداردهای بالایی که در طی فرایند خشک شدن وجود داشته است، دارای میزان استحکام بسیار بالاتری شده است.
  •     حفظ بافت و رنگ سنگ: یکی دیگر از مهمترین مزایایی که استفاده از کوره خشک کن اسلب تابشی برای شما به همراه دارد این است که هیچ گونه آسیبی به بافت سنگ مورد نظر شما وارد نمی شود. به این ترتیب کیفیت اولیه سنگ شما از نظر دوام و استحکام و زیبایی حفظ می شود. از طرفی باید بدانید که محدودیتی هم در انتخاب نوع رنگ برای شما وجود ندارد چرا که این سیستم به هیچ عنوان موجب نمی شود که رنگ سنگ شما از بین برود و یا دچار تغییراتی شود.
  •     خشک کردن کاملا یکنواخت با سرعت بسیار بالا: از مهمترین مزایای استفاده از روش تابشی برای کوره شک کن اسلب این است که در این روش شما شاهد گرمایش به صورت کاملا یکنواخت خواهید بود. به این ترتیب سرعت گرمایش هم افزایش یافته و شما می توانید کیفیت بالاتری را تجربه نمایید.
  •     کاهش مصرف انرژی: یکی از مهمترین دغدغه هایی که برای همه مسئولین در زمینه خشک کردن سنگ وجود دارد میزان مصرف انرژی هدر رفته برای این کار است. در صورتی که شما از سیستم تابشی برای ایجاد گرمایش استفاده کنید مصرف انرژی شما کاهش می یابد.

سخن پایانی

کوره خشک کن اسلب تابشی یکی از به روزترین روش های خشک کردن اسلب می باشد، این سیستم ها توسط شرکت فاران تابش نصب و در اختیار شما قرار می گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره های رایگان می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

 مزایای سیستم گرمایش تابشی

نمایندگی استان مرکزی